Jenni Davidssons blogg

Vardags funderingar, tips, dagbok, tankar.

Vänner

Publicerad 2018-04-17 21:28:39 i Allmänt,

Jag har träffat så många fina vänner under denna resan. Men tre av dem betyder lite mer och det är Amanda, Joel och Elin! 
Jag hade det så himla fantastiskt med dem i San Diego. Så många oförglömliga stunder delades. 
Allt från vin hos en främling klockan 4 på morgonen med Amanda hennes ankomstdag till San Diego. Eller sångstund på ett toalettgolv klockan 2 på natten med Elin. Eller hänga i en lounge på ett hostel med Joel. 
Till att dessa tre personerna också var de jag firade min födelsedag med. Och det var fan en av de bästa födelsedagarna jag haft!

Joel och jag! 
Joel! 

Elin! 
Amanda!! 
Amanda!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela